Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

O FILLO DO TAMBORILEIRO

Posted by pepe penas o Setembro 3, 2004

gaitas.jpgFai moitos anos o meu tio Armindo regaloume un aparello de facer fotos e amais os negativos que tiña; entre eles atopei este que me fixo lembrar do bon amigo Xose, o fillo do tamborileiro de Dorvisou; era unhos anos maior ca min, cando eu empezaba na escola el xa saia; vivia o lado de baixo da casa dos meus avos, e cando eu aparecia por Dorvisou case sempre o atopaba.
Fai un par de anos, remexendo nos retratos que teño no ordenador, volvin a topar con este e ocorreuseme facerlle unha copia, pensando que quizais endexamais o vira e gustarialle telo.
O ano pasado fun a Dorvisou e preguntei por Xose; quedei triste cando me dixeron que morrera…non cheguei a tempo para facerlle o pequeno agasallo.
Xose.. ,esteas onde esteas, aqui queda este retrato en homenaxe a ti e a todolos compoñentes desta banda de gaitas que dou a nosa bendita terra de Dorvisou.

Deixar unha resposta

 
