Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

O TRASNO DO FAROL

Posted by pepe penas o Outubro 5, 2004

farol.jpgXa non me lembro se llo sentín a miña bisavoa o foi outro neno de Dorvisou que llo escoitou a súa; disque estaba unha ves quitándo a cotra dun farol, e tanto …tanto fregou nel que fixo espertar o trasno que durmía dentro; saleu coma un raio dando berros e dicindo qe non era o intre mas axeitado para pedir axuda; pero xa que o fixeran sair estaba disposto a cumprir desexos….pideme o que queiras, e eu xa farei o que me pete, dixo moi anoxado.
A bisavoa dixolle: Mire vostede eu quero que na miña aldea todolos veciños teñamos luz coma a que teñen nas cidades.
Ese desexo non se pode pedir, dixo o trasno, non queren os caciques que ó outorgue, porque se vedes mellor, aprendedes deseguida a ler, oides a radio, e cando haia a cadea SER ides saber as novas que conta,…e xa se sabe.. e moito mellor que esteades desinformados ca mal informados. Coa misma o trasno marchou sin dar tan sequera as boas tardes.
Dende que foi esta historia, pasaron moitos..moitos anos; cando marchei da aldea ainda estaban sen a luz das cidades; o ir faltando os caciques..as cousas comezaron a ir mellor..puidose xubilar o farol, xa se podia ver a televisión…oir a radio…pero a cadea SER….

Deixar unha resposta

 
