Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

CARTA OS REIS

Posted by pepe penas o Outubro 25, 2004

cartareis

Eu teño a teima de gardar case todo, e gracias a iso atopei esta carta que lle escribin os Reis cando ia a escola en Dorvisou. Cando rematei de ler lembreime da historia que lle oín contar os de Gomaespuma pola radio; e un neno que lle escribe a Papá Noel; agora poñoa aquí para que a vexades.

Querido santa Claus has de estrañar que che escriba hoxe 27 de decembro pero quero aclararche certas cousas que me pasaron dende que che mandei a miña carta, todo cheo de ilusións, na que che pedía que me trouxeras unha bicicleta, un trén eléctrico, unha Nintendo 64 e unha parella de patíns. Quero dicirche Santa Claus que me matei a estudiar todo ó ano, tanto que non somentes fun dos primeiros da escola senon que quitei unha morea de deces; non che vou a enganar, non houbo ninguén que se comportase mellor ca min, nin cos seus pais, nin cos seus amiguiños, nin cos seus viciños; facía encargos sen cobrar, axudaba os velliños a atravesar a rúa e non había endexamáis algo que eu non fixera polos meus semellantes; e nembargantes ¡que ovos os teus Santa Claus!.Deixar debaixo da arbore unha puta buxaina, unha merda de trompeta e unha maldita parella de calcetíns…¡que cagada! ¿que carallo pensaches barrigán? ou sexa que me comporto coma un babeco todo este ano para que me veñas con unha merda deste calibre e non conforme con eso o maricón do fillo da veciña, que e parvo e sen educación, que lle berra a sua nai, a ese parvo dos collós trouxechelle todo o que che pideu, por iso agora quero que veña un terremoto ou algo asi para que nos leve a todos a merda, xa que con un Santa Claus coma tí tan incopetente e falso e mellor que nos trague a terra; non deixes de vir para o ano porque che vou rebentar a cantazos os teus sarnosos cervos comezando por esa merda de Rudolf que ten nome de homosexual, heinos de espantar para que teñas que foderte andando a pé coma min, cabrón, xa que a bicicleta que che pedía era para ir a escola que queda no quinto carallo dende a miña casa. ¡Ah! e non quixera dicirche adeus sen antes mencionar a nai que te pareu. Ogallá que cando esteas aló arriba dea a volta o puto trineo e leves unha boa…, ben por ser tan fillo de puta; pero eso si.. avisote que o vindeiro ano  vas saber o que e un neno maldito e un pouquiño cabrón.

Atentamente,

Nano

Apuntamento: A buxaina, a trompeta e a parella de calcetíns podes collelos cando queiras e metelos polo cú.

Download carta_a_santa_claus.mp3

Deixar unha resposta

 
