Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

REQUIEM POR UN AMIGO

Posted by pepe penas o Novembro 10, 2004

sanbartolome.jpg
Hoxe cando cheguei do traballo tiven unha mala noticia: a milla muller díxome que se atopara con Lupita e soubo por ela que morrera o meu amigo Manoliño; conocíno no ano 1968, cando emigrei para Pontevedra; foi unha desas amizades que non sabes como comezan, pero que duran toda unha vida. Cando saia de traballar sempre paraba nunha taberna que había diante da pensión onde eu tiña a miña vivenda;era a "PENSION NUEVA", tamén coñecida como a casa da Troia en semellanza ca de Santiago, aquí ademais de estudiantes, había vendedores ambulantes….traballadores..xente de paso..unha persoa de cada oficio ou estudio que había na ciudade. El estaba dentro cando eu entrei, estaba tomando un grolo de viño, e tiña unha pomba na man que polo visto atopara na rúa e non podía voar, na televisión estaban a falar do futbol; e mira por onde ,a min que nunca me quitou o sono semellante cousa, empezamos a falar de xogadores..e de todo iso que falan os que
entenden.. quedamos coma amigos, e dende ese día sempre leriabamos un pouco denantes de ir a comer; era o sacristán de San Bartolomeu; por él conocín o cura desta parroquia, e mais de unha vez tenme levado no seu coche a unha aldea de Caldas, onde estaba de festa a miña moza na casa dunha amiga. Dende que deixamos de ser solteiros atopabamonos moito menos, porque él fora para Lérez, que e na entrada da ciudade vindo pola carretera de Santiago; xa facía moito tempo que non tiña noticias.
Quedei triste cando souben que morrera..pero ainda e mais triste estar no mes de Novembro e saber que Manoliño xa marchou no mes de Xaneiro.
Esteas onde esteas sempre me lembrarei de ti…

Deixar unha resposta

 
