Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

NON PUIDO SER

Posted by pepe penas o Novembro 17, 2004

monchopiloto.jpg
Lembrome a miudo dun primo do meu pai, Vicente de Burgos, que coñecín cando tiña eu cinco ou seis anos; daquela era cadete na academia de san Xavier, Murcia, estabase a preparar para piloto militar; unha das veces que estivo por Dorvisou regalaralle o meu tio Agapito unha peza do seu uniforme, era algo semellante a un gabán; cada vez que eu ollaba aquel anaco do uniforme entraban unhas ganas tolas de medrar e poder ser como él. Marchei de Dorvisou e acotio lembrabame do meu primo..tiña que que
ser piloto; cando alguén me preguntaba que quería ser cando fora
meirande..sempre daba a mesma resposta: Piloto como meu primo Vicente; a xente que non sabía quen era tiña que empezarlle a contar que era un primo do meu pai…que estudiaba para guiar avións…tiña un uniforme moi bonito…e gustaballe moito andar a cabalo da besta que había na casa dos meus avós. Durante o Bachelerato seguin coa ilusión de chegar a manexar un avión: Tiña un compañeiro que era moi affecionado atodas esas cousas de voar; el foi o que me contou que había unha cousa que se
chamaba voo sen motor o voo a vela, polo visto un avión de verdade levabate para aló arriba das nubes, alí ceibaba o aparello no que ias ti, e tiñas que volver ti so a terra; canto mais tempo botaras no ar, mellor o estabas facendo. Xa tiña medio convencido o meu pai para que me deixara apuntar cando pasou un desgraciado accidente: un mozo de Santiago morreu en Madrid nun voo de ensaio; desde esa a cousa xa non sigueu para diante…entre que o meu pai non estaba tan disposto a
deixarme ir…e eu que empecei a coller un pouco de medo..todo quedou en nada. Ainda que as cousas non remataron como eu quería cando era neno…non me pasou a gana de guiar un avión…ahora xa e un pouco, o un moito tarde, pero a miña meirande ilusión sería subirme a un aparello deses, e en vez de ir onde van os pasaxeiros, que me chamara o comadante e dixera: Pepe Penas, ven aquí para a cabina, sentate..ata o cinto… e olla ven para baixo de tí….imos pasar por riba de Dorvisou…de Ollares…de Duxame…de Cumeiro…de Ferreirós..das Cruces…..

Deixar unha resposta

 
