Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

O QUE NON LLE PIDO OS REIS

Posted by pepe penas o Xaneiro 1, 2005

alfonsoxiii.jpgSegundo a revista Nuevo Mundo polo visto S.M. era un experto na arte de patinar; aqui ollámolo na pista xeada da Casa de Campo, Madrid.
A miña historia non se soubo polos xornais, pero non por iso deixa de ser verdadeira.Tendo trece ou catorce anos a unhas amigas dos meus primos trouxeronlle os Reis unhos patíns, elas eran duas e os patins tamén eran dous, como se levaban ben a maneira de compartir o agasallo e de non escarallarse contra o chán era poñer cadanseu. Eu na miña vida puxera semellante trebello nos pés, pero vendo que elas non semellaban estar moi seguras coidei que era a miña oportunidade: ia quedar coma un experto diante dos meus amigos e mais das rapazas; senteime no chán, atei os aparellos arredor dos zapatos ….levanteime como puiden… arrimeime a parede…. e non caín, a cousa ia ben… mesmo semellaba saber o que facía….xa case tiña o traballo feito…só me faltaba andar un pouco enriba das rodas…botei un pé para diante…e o cabrón do pé esquerdo, coido que para levarlle a contra o dereito, dou marcha atrás…o corpo non soubo que facer e como non puido ir detrás de ningún dos pés  deixouse caer enriba do chán ,….quedei coa barriga mirando para o ceo…as pernas unha mirando para o norte e outra case miraba para o sur. As rapazas e os amigos escachaban coa risa, eu tiña gana de chorar e mandalos a todos a merda…boteime tamén a rir, de moi mala gana, ergueronme e axudaronme a quitar os fillos de puta dos patíns… fixen a promesa de non pedir nunca agasallos que tiveran rodas. Cada vez que lle escribo os Reis ando con tino de non pedir cousas que comezen por "p", non vaia a ser o demo que me traian unhos patins e volva a esnafrarme contra o chán.

Deixar unha resposta

 
