Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

A VIAXE SEN VOLTA

Posted by pepe penas o Xaneiro 6, 2005

galaxia.jpg
Tiven un día de moito traballo, a cabeza a piques de estoupar pola morea de  cousas que ainda estaban sen facer; cando cheguei a casa estarriqueime por riba da cama co propósito de botar un pequeno sono e cando espertara xa me poñería a comer: ainda ben non me deitei cando sentín coma se as pernas non estiveran o meu carón; os brazos, a cabeza, os ollos, e todo o corpo semellaban  querer fuxir de min…quixen ollar que hora era e xa non vin as agullas do reloxo…dixen : xa verei a hora cando me erga; de supeto atopeime no teito do meu cuarto, ollei para baixo e vin que na miña cama estaba alguén deitado..semellabase moito a min, pero non tiven tempo de ver si o era ou non..atravesei o teito, saín polo medio do tellado…eu sabía de onde viña, pero non sabía se en reliadade estaba viaxando ou non ia a ningures. De fronte vin vir alguén que parecía o meu retrato…canto mais nos achegabamos mais aprentaba ser eu…paramonos un  fronte do utro e non foi preciso dicir nada….era eu nunha vida anterior e o mesmo que agora estaba facendo unha viaxe astral, comezamos a falar dos tempos de antes e dos de agora…..de supeto quedamos  calados…viñan miles de persoas igualiños ca nolos dous…non dixemos nada… era eu outra vez noutras miles de vidas que tivera…toda esa xente, ainda que se parecía a min, xa non eran coma o primeiro que atopei…estaba ollando persoas de todolos xeitos: soldados, estudiantes, ladróns, comerciantes…habia de todo, xente boa e xente mala..quixen dar volta e non puiden: aquela tropa  pasou por riba de min, todos ian coa intención de meterse no meu corpo…todos fixeran no seu día unha viaxe astral e non puideron volver..viñeronme as bagoas os ollos..mirei para o meu amigo, e él díxome cun sorriso: deixaos que corran…..cando cheguen o teu corpo non poderán entrar…..e un corpo sen vida…morreu cando ti saiches del….

Deixar unha resposta

 
