Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

TOUROS EN DORVISOU

Posted by pepe penas o Febreiro 2, 2005

Nestes intres non vou a descubrir ningunha cousa nova se digo que en Dorvisou houbo touros no século pasado, estou a falar do XX, o que lea isto pensará que estou tolo, que me entra moita auga polo tellado, e que se me mollan os miolos de tal xeito que cando vexo vermes, digo que son serpes, e cando non vexo pepeganadero.jpgnada e coma se vira todo xunto. O caso e que ollando os negativos que me regalara o meu tío Armindo atopei esta foto que da fé de que non estou a contar mentira. A primeira ollada coidei se sería unha montaxe, pero …non…non..non podía ser…nos tempos do meu tío ainda non se inventará o Photoshop, e cando eu era neno tampouco; non era unha montaxe..era verdade. Vendo o que se ve a cotío na TV coidei que podería ser un pousado, o un pousado roubado, ou non sei que historias desas que dí a xente para que ninguén saiba que lle pagaron por deixarse retratar. O retrato e de verdade coma a vida mesma.. Xa no tempo do meu bisavó, na casa onde eu nacín, houbo o que lle chamaban unha parada; había un cabalo e un touro que eran sementales. Do cabalo non teño ningún retrato, pero teño  un libro, do ano 1926, onde se rexistraba o nome das mozas que ian a visitalo: Linda. Morita, Cuca, Lucera, Careta, Estrella, Castaña….unha morea de bestas que tiveron fillos de Noble, esa era o nome do cabalo. O neno que está preto do touro e Pepe Penas, que está tentando  dedicarlle os espectadores a faena que ven de rematar.

Deixar unha resposta

 
