Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

O CAN DE AIDA

Posted by pepe penas o Xuño 25, 2005

perroaida02.jpgNon estou a falar de esa Aida que anda perdida polo medio das 625 liñas e non  atopa o camiño de saida; esa en vez de un can case estou por poñer a cabeza que ten un Demo de Tasmania, que a cousa mais demotasmania.jpgsemellante a ela.
Estou a falar de outra AIDA, amiga e compañeira de traballo, fai unhos día iamos a miña muller e mais eu dando un paseo pola beira do rio Lerez, e atopámola co seu marido, traían con eles este fermoso can. Nunca fun un bonfotografo, e coido que me vou a xubilar sen acadar o Master de aprendiz; dos cans sempre fun amigo,  este decatouse…. puxose nesta postura, todo cheo de fachenda, e esperou un chisco para que eu tivera tempo de facerlle a foto.
O meu pai foi un gran cazador…. un canciño coma este sei que sería a mellor cousa que se lle poidera dar. Co permiso de Aida, e mais do seu marido, quero facerlle unha homenaxe a Ramón de Cándido…está foto é para él….non está neste mundo, pero se hai outra vida quizais lea o meu Blogomillo e atope este agasallo do seu fillo.

Unha resposta to “O CAN DE AIDA”

  1. Rapidísimo.

Deixar unha resposta

 
