Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

MIUDIÑO MIUDIÑO

Posted by pepe penas o Setembro 11, 2005

moitauva.jpg
Tantas..tantas..tantas uvas colleu, que o viño que fixo non lle coupo no bocoi…tivo que beber algún e saiulle esta cantiga da Nosa Terra….dende aquela sempre hai  alguén que a canta cando compre beber viño xa que auga non hai.
Eche un andar miudiño
miudiño miudiño
miudiño miudiño
o que eu traio.
Que eu traio unha borracheira
de viño, que auga non bebo
Mira, Mira Maruxiña
mira, como eu veño
Que eu traio una borracheira
de viño que auga non bebo
Mira, mira Maruxiña
mira, mira como eu veño.
Eche un andar miudiño…

2 Respostas to “MIUDIÑO MIUDIÑO”

  1. Muito me temo que ca boa cosecha que dicen que se colle iste ano, más dun cantará a cantiga…
    Bicos. Carmiña.

  2. PAQUI said

    MUITO ME CREO, QUE ISTE ANO NO RIBEIRO CANTARAN MUITOS ESTA CANTIGA, POR CAUSA DE LAS COOPERATIVAS, QUE CON EL DINERO DE LA UNION EUROPEA Y OTRAS AYUDAS HAN PUESTO CUATRO PILLOS SUS PROPIAS VIÑAS Y LOS PEQUEÑOS COSECHEROS DE SITIOS COMO OSMO, ROUCOS, CENLLE ETC ETC. NO TENDRAN A QUIEN VENDERLE EL VINO. VIVAN LAS SUBVENCIONES A LOS PILLOS DE SIEMPRE

Deixar unha resposta

 
