Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

A DERRADEIRA CARTA

Posted by pepe penas o Xaneiro 3, 2006

Remexendo no arquivo atopei esta carta; unhas das moitas que andaban de man en man naqueles tempo de estudiante
Acarón do cadaver dun suicida atopouse esta carta
Señor Xuiz:
Non lle bote a ninguén a culpa da miña morte; quiteime a vida porque se sigo vivindo neste mundo non sabería quen son. Verá vostede, Sr, Xuiz, tiven a desgracia de casar cunha viuva, esta tiña unha filla.
O meu pai, para maior desgracia, era viuvo, namorouse e casou coa filla da miña muller, de tal xeito que a miña muller viña sendo a sogra do meu pai; a miña fillastra converteuse na miña nai, eo meu pai o mesmo tempo era o meu xenro. O pouco tempo a miña madrasta trouxo o mundo un home que era meu irmán, pero por otra banda, era neto da miña muller, de tal xeito que eu era o avó do meu irmań.
Pasado un tempo, a miña muller trouxo o mundo un home, que por ser irmań da miña madrasta era cuñado do meu pai e tio do meu fillo.
A miña muller era sogra da súa filla, e eu son o pai do meu pai, e o meu pai maila súa muller son fillos meus.
O meu pai e o meu fillo son irmańs, a miña muller é a miña avoa xa que é a nai do meu pai, e ainda por riba eu son o meu avó.
Sr, Xuiz: Voume deste mundo porque non son quen de saber quen son.
Non me da vergoña dicilo…….canto mais leo a carta mas traballo me custa entender o barullo que tiña coa familia…..entendo que o bo do home estivera anguriado.

Unha resposta to “A DERRADEIRA CARTA”

  1. ¿ e ti de quen ves sendo?, sempre somo de alguén, nunca podemos ser nos mesmos…
    ¡vaia labirinto!

Deixar unha resposta

 
