Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

PULGAS

Posted by pepe penas o Febreiro 5, 2006

cansdous.jpg
Teño que dicirlle o veterinario que me traia unha menciña para mata-las pulgas…¡Xa estou cheo de quitarllas coas mans a este lacazán!..¡Tan siquiera fose un chisco agradecido!..¡sempre está roñando conmigo!…xa o di a xente: hai algúns cans que fora a alma son coma nos…

5 Respostas to “PULGAS”

  1. larvós said

    Aínda estou a rir co de “son coma nós”. É certo que, sen saber por qué, o de “coma nós” considerase un adobío. Como se a especie dese para tanto.
    O de son “coma nós” cunha foto ao fondo dun campo de exterminio, xa sabe doutro xeito ¿non si?

  2. pepe penas said

    Certamente… do xeito que ti dis non fai sair un sorriso…coido que fará sair un laído dende o fondo do peito.

  3. Muralla said

    Son dous cas guapísimos, ainda que teñan pulgas…
    No me importa nada que sexan coma nós…
    Bicos.

  4. Larvós said

    Non sei se me expresei ben… o quero dicir é que, con frecuencia, son bastante mellores. Nunca vin a un can violar unha cadela.

  5. Larvós said

    O curioso é que, malia iso, algúns seguén a pensar que dicir “son coma nós” é un adobio para o can… quizais sexa un adobio para nós, agora o can xa non sei que che pensará

Deixar unha resposta

 
