Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

EU NON SON DOLLY

Posted by pepe penas o Xaneiro 9, 2007

Dolly.jpg
Ola, o meu nome e Ovella; puiden ter outro mais bonito coma: Jessica, Dorothy, Pamela ou Evelyn, pero os meus amos non sairon nada modernos e non me quixeron bautizar coma se fose unha estranxeira… eran tan enxebres, tan enxebres que nin os nomes daqui lle servían; puiden ser Linda, Blanca, Paloma…Perica…pero non, non …tiña que ser Ovella…Ovella servía para todolos sitios; en todo o mundo as ovellas chamanse ovellas e non andan con caralladas. Polo visto unha filla dos meus amos andaba a voltas con Dolly; eles non quixeron facer semellante pecado, meu pai era un carneiro dun veciño e o pai de Dolly non se sabia quen era… disque foi feita dunha celula doutra ovella. Esa que vedes onda min, non me toca nada na familia; ainda que tamén é dos meus amos. Cando era pequena xa dicían dela: E igualiña ca unha cabra.. a pobre está coma unha cabra… e velai, medrou … medrou e chegou a ser cabra; se fora a escola dos rapaces de seguro que a mestra lle dicía, se se comportaba do mesmo xeito cos rillotes: la cabra tira al monte; mala…mala.. era mala…mala coma un can; sempre que me atopaba, non había dia que non fixera mofa de min; andaba sempre: BEEE,BEEEEEE,BEEEEEE..

5 Respostas to “EU NON SON DOLLY”

  1. Agustín said

    Hola, has dejado un mail en mi blog. Yo no he tenido problema en entrar ni en dejar este comentario. Si tus amigos no pueden entrar no sé si será cosa de la capacidad que dan. En todo caso, yo el blog en 100webspace.net lo hice porque me sonaba a chino todo lo de subir http://FTP... Una vez hecho me he mudado a http://www.florispan.com, con alojamiento comprado. Aquí ya te puedo ayudar muy poco. Saludos.

  2. Paco Penas said

    ¿Que? ¿tiña eu razón ou non?…case me volvo loco pola túa culpa..jajaaj
    Xa comentarei pola noite, agora vin só a ver se podía entrar…estaba obsesionado.

  3. Paco Penas said

    Eu de pequeno sempre pensaba que na aldea, cantas máis ovellas tiñas máis pobre eras…e mira ti que na minha casa non tíñamos ovellas e case pásabamos fame, non caera eu naquelo, cousas de nenos
    Bueno, unha aperta tan longa coma a moura.

  4. náufrago said

    Xa sabes que, ademais da Dolly, agora acaban de inventar a Galiña Loli, que pon ovos con xenes humanos. Dedícalle un post.

  5. mamiago said

    Moi entretenido o teu blog

Deixar unha resposta

 
