Costa dos Arrieiros

Pepe Penas lembra Dorvisou, terra..muiños..

CARIÑO DE NAI

Posted by pepe penas o Xullo 2, 2007

Eu non agarimo a miña mai. A miña mai non me agarima a min.

yegua01 yegua02

Eu agarimo a miña mai. A miña mai agarimame a min

Pica nas fotos

4 Respostas to “CARIÑO DE NAI”

  1. É o que teñen as nais, que aínda que pareza que andan ocupadas sempre están aí. Moi bonitos os caballiños, e grazas pola benvida.

  2. paideleo said

    A relación nai-fillo é unha relación mui intensa onde case é pecado interferir.
    Unhas fotos cheas de cariño.

  3. mamiago said

    preciosos caballos, si los viera Iago…

  4. mamiago said

    Por cierto, ¿cómo es posible que siempre coincidimos en el tiempo en la red?

Deixar unha resposta

 
